20 Ocak 2014 Pazartesi

Merhabalar herkese,
Uzun bir aradan sonra tekrar beraberiz.Yazmayı ozledim.Bayagı da bırıkmıs ıcımdekıler sankı bır patlama yasayacagım su andan ıtıbaren...
Evet Bodrum da yeni bir seneyi karsıladım ve şaka maka tam 7 aydır buradayım ve bugün doğumgünüm. İcimde bir cosku,bir mutluluk var , e tabi yeni bir okul, yeni bir ev derken etrafımda hep guzel ve iyi insanlarla  hayatımın giderek güzellestigini farkediyorum ve daha mutlu oluyorum her gecen gun.
Son bir aydır yeni okulumda yeni ögretmen arkadaslarım ve yeni ogrencılerimle beraberim.Eski ogrencılerımı ve eski is arkadaslarımı cok ozluyorum ama allahtan kı hala gorusuyoruz , kopmadık.Dun aksam beni cagırıp suprız yaptılar ve pasta kestık beraber. Bugun ise bugun dogmamda emegi gecen annem ve babamla yemek yiyecegim ve arkasindan arkadaslarim ve annem ,babamla beraber pasta kesecegiz benim evimde.Bu yaziyi okuyup ta Bodrum semalarında olanınız varsa lutfen buyurun pastamı yemeye...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder